増田有華さんを応援しながら英語学習+α

増田有華ファンが英語学習に悪戦苦闘する日記

公式問題集9を買いました!etc.

TOEIC L&Rテスト公式問題集9

明日の午前中に行う予定だったことを本日行いました。
最寄りの書店では公式問題集9は入荷していないのですが,
現金を下ろしに行った銀行の近くの本屋では在庫があったので,
購入しました。

英語ニュース

CNN 10

They Meet Once Every 5 Years | October 18, 2022
This Tuesday, we're going to begin by taking you to the most populated country in the world where the Communist Party in China is holding the most important event in its political calendar. We'll "Take 10" to explore the important takeaways from this event which takes place once every 5 years. Next, we'll introduce you to a CNN Hero who has created a new collegiate experience after being inspired by her sister. And finally, we'll travel to California where goats are being used in a sustainable way to landscape large areas and help with wildfire prevention.

www.youtube.com

www.westvalley.edu

sage-enviro.com

www.anaheim.net

NHK WORLD-JAPN "ASIAN View"

10月11日分を聞きました。

www3.nhk.or.jp

TOEIC L&Rテスト対策

『公式800+』
「パート別難問の傾向」に目を通したのみ。

久しぶりに松戸まで出かけましたが,身体を冷やして,調子が悪くなり,
夜は安静モード。orz

STOP INVASION!